TË FUNDIT

K-15 deri në fund të vitit: Ja kush ka të drejtë dhe sa para duhet të marrë

Punëdhënësit kanë afat deri më 31 dhjetor për pagesën e regresit për pushim vjetor, të njohur si K-15. Në sektorin privat, këtë të drejtë e kanë punëtorët që kanë punuar së paku gjashtë muaj gjatë vitit kalendarik te i njëjti punëdhënës. Shuma e K-15 nuk është fikse. Ajo llogaritet në bazë të pagës mesatare neto të tre muajve të fundit dhe, sipas Marrëveshjes së Përgjithshme Kolektive për sektorin privat, duhet të jetë së paku 40% e kësaj baze. Me të dhënat e fundit të disponueshme, minimumi orientues për vitin 2026 është rreth 19.560 denarë bruto, ndërsa shuma ndryshon varësisht nga periudha kur merret vendimi për pagesë. Në raste të caktuara, kompanitë që përballen me vështirësi financiare mund të përcaktojnë një shumë më të ulët, por vetëm sipas procedurave të parashikuara në marrëveshjen kolektive. Për sektorin publik vlejnë rregulla të veçanta të përcaktuara me marrëveshjen përkatëse kolektive dhe vendimet buxhetore.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *